close


Karisome Otome (Death Jazz Version)
Shiina Ringo and Soil & Pimp Sessions. - goear.com
英文歌詞 中文歌詞
カリソメ乙女(KARISOME OTOME)
I'm just like the women
Who stand next to you and stare
Sweet intoxication
But I'm leaving this affair
You lit up my daydreams
Like so many other guys
Don't you look so lonely
There's no sorrow in goodbye

What women want are some simple pleasures
To be special
We don't need you forever
But I fell for your trap
Girls will fall like that
I was floating on a breeze

What you must be feeling
It was to late yesterday
Despite your deceiving
It was me who had my way

But women always attempt to tell lies
And to disguise,conceal what we want
So when I try to deceive won't you believe
Or say that you forgive me

Cause the fault lies with you and the things you do
Don't tell me that I'm wrong
So I'll try make this break but I can't escape
I'm too far into you

Though I know(though I know)
Our time has come(nothing lasts)
When you say(when you say)
"I still love you"(I love you),I think...

Don't leave me alone here
I'm lonely without you near
No lies,tricks or deception,
These words speak my affection

Hey boy,those were just lies
Now I'll say my goodbye
短暫少女
我就像那些
在你身邊盯著你看的女人
甜蜜地陶醉
但我要停止這不倫戀曲
你曾給我一個美夢
就像其他人一樣
你看來並不孤單
告別 也不會悲傷

女人要的只是簡單的快樂
能成為你的唯一
不用你永遠在身旁
但我卻跌入你設下的陷阱
其他女孩也會跟我一樣跌入陷阱
瓢瓢然地 隨風而逝

要讓你知道
過去的都已經過去
不管你如何欺騙
我都不會再上當

然而 女人總試著編織謊言
假裝 掩飾我們想要的安慰
當我試著矇騙 你難道不會相信
或是寬恕我

你扯的謊言你做的一切 已鑄成大錯
別說我錯了
我會努力掙脫絕不逃離
我要離你遠遠的

我知道(我知道)
屬於我們的日子來了(沒留下任何東西)
當你說(當你說)
"我還是愛你"(我愛你),我想...

別留我獨自一人
身邊沒有你很孤單
沒有謊言,詭計或詐欺
我不想再被愚弄

喂,這都是騙你的
現在 我要跟你說再見
arrow
arrow
    全站熱搜

    江 咔哩咔哩 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()